آ
-
آجورلو، احسان
نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکلدهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
ا
-
احمدی، پریسا
بازنمایی مرگ در نمایشنامه «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
-
اسفندیاری، شهاب
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
امیر شاه کرمی، سید نجم الدین
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
پ
-
پیراوی ونک، مرضیه
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
ج
-
جلالی پور، بهرام
ساختار روایی منطقالطیر عطار و ملاحظات مربوط به اقتباس نمایشی از آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 23-36]
ح
-
حاج هاشمی، سمیرا
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
-
حسنائی، محمد رضا
نقش فیلمهای معاصر عامه پسند آمریکایی در مشروعیت دادن به تفکر اومانیسم [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-17]
-
حسینی، سیدعماد
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
حسینی، معصومه سادات
بررسی ساختار روایتی اسطورهی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلمهای انتقامجویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
خ
-
خسرویانی، مهدیه
بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
ر
-
روحانی، سید علی
بازنمایی مرگ در سینمایی دههی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریهی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
ز
-
زندی، کیارش
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
-
زین العابدینی، پیام
کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
س
-
سپهران، کامران
نقش خاطره در برساخت تاریخ و شکلدهی جامعه در درام تاریخی دوران پهلوی اول بر اساس آرای پل ریکور [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 33-45]
-
سربخش، رضا
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
ش
-
شایان، سناء
تکنیکهای تعزیه راهی به سوی غربیزدایی در آثار عباس کیارستمی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
شهبازی، رامتین
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
ص
-
صفورا، محمدعلی
بررسی تطبیقی مضامین و درونمایه های کتب مقدس در آثار اقتباسی انیمیشن سینمایی، نمونه مطالعاتی: انیمیشن عزیز مصر و فیلشاه [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 47-64]
-
صیاد، علیرضا
جذابیتهای کلانشهر برلین مدرن و ظهور ژانر فیلم خیابانی وایمار: مطالعهی موردی فیلم خیابان (1923) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-63]
ط
-
طرزی، سحر
تحلیل شخصیت در افسانههای منمنداس و بوسلامه با رویکرد استفاده در انیمیشن بر اساس آرای لاکان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 37-48]
ع
-
عزیزی دلشاد، ریحانه
بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
-
عسگری کیا، فرشاد
بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
-
علوی طلب، میترا
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
ق
-
قاسم پور، اکرم
بازنمایی مرگ در نمایشنامه «مردی که به عصا تبدیل شد» کوبو آبه بر اساس فلسفه مکتب کیوتو [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 65-80]
ک
-
کاوسی، پریسا
مطالعه تأثیرات ایدئولوژی سرمایهداری در برساختن جایگاه سوژگی شخصیت ها در نمایشنامه همه پسران من [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 59-70]
ل
-
لاله، عبدالحسین
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
م
-
محمدی بلبان آباد، سردار
بازنمایی مرگ در سینمایی دههی شصت و نود هجری در ایران، با تکیه بر نظریهی نوربرت الیاس [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 25-36]
-
محمودی، بهارک
مطالعه بازنمایی «سفره ایرانی» در سینمای ایران با رویکرد نشانهشناسی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-79]
-
مشهدی رحمان، امیر
مطالعهی نظریههای شناختی در درک مخاطب از تخیل براساس آرای دیوید بوردول و گریگوری کوری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 81-96]
-
معتمدی، احمدرضا
بررسی تشبیهی و تنزیهی وضعیتهای نمایشی ژرژ پولتی در قصص قرآن (نمونه بررسی: وضعیتهای تعقیب، جاهطلبی، معما و رقابتهای خویشاوندان) [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 7-24]
-
مقدس، ارسلان
مؤلفههای ساختاری انیمیشن دوبُعدی تجربی در فیلم دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (1354) نورالدین زرینکلک [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 37-49]
-
موسوی سامه، محدثه سادات
بررسی نحوه بازنمایی اقلیت های دینی در سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی براساس آرای استوارت هال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 49-58]
ن
-
ناظر، عرفان
پدیدارشناسی مفهوم حضور و غیاب در نمایشنامۀ فعل محمد رضایی راد [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 97-108]
-
نجم روشن، پریا
کارکرد دیجیتال میکاپ در سینمای معاصر [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 81-96]
-
ندایی، امیر حسن
بررسی ساختار روایتی اسطورهی معاصر در قهرمانان مارول با تمرکز بر مجموعه فیلمهای انتقامجویان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 71-81]
-
نظری، کاظم
بررسی شیوه اقتباس از متون دینی در پنج نمایشنامه کودک و نوجوان منتشر شده در دهه 80 و 90 بر مبنای الگوی اقتباس لیندا سیگر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-96]
و
-
والانیا، سارا
طنز سینمایی؛ فراخ اندیشه یا انبساط خاطر [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 7-21]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد